Kompenzátor vztlaku se zadní montáží (křídlo, angl. wings) se montuje mezi zádovou desku (backplate) a lahve (dvojče). Křídlo (wings) se používá tzv. dvouplášťové. Vnitřní plášť (duše) se běžně vyztužuje gumou z náhradních duší pro nákladní automobily; jejich pevnost snižuje riziko protržení. Vnější plášť (obal) křídla se vyrábí z oděruvzdorných tkanin např. Cordura apod.
Někteří výrobci křídel je stahují gumou (bungie wings). Tato křídla nejsou slučitelná s Hogarth kofigurací. Křídlo stahované gumou se setkává s neúspěchem v případě poškození duše, kdy stahovací guma "vymáčkne" z duše poslední zbytky vzduchu, které by vám mohly pomoci při výstupu.
Když se potápíte v suchém obleku, je tento oblek zároveň zálohou pro případ poruchy křídla. Pokud se potápíte v mokrém obleku, je důležité si pozorně vybrat lahve tak, aby jejich vztlak nebyl příliš negativní. V případě problémů můžete i v mokrém (polosuchém) obleku napustit vzduch do rukávu a usnadnit si tak výstup.
Kompletní křídlo - dvouplášťové
Todd Leonard používá křídlo Dive Rite. Někteří používají Sea Tec a možná i jiná dvouplášťová křídla různých značek. Středotlaké inflátorové hadice bývají často delší, než je třeba, proto je zkracujeme tak, aby odpovídaly délce inflátoru (někdy zkracujeme i vrapové hadice inflátoru).